Reklamace (výňatek z Obchodních podmínek)
7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy.
7.2. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese:
Viktorie Sapoušková
(pro BLABLABLA shop)
Zborovská 24
Praha 5, 150 00
Za okamžik uplatnění práv se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího vadné zboží. V případě uplatnění vad zákazník vždy nejdříve kontaktuje Kitchenetteshop na info@blablablachef.cz nebo telefonicky. Zboží zasílá zpět pouze po domluvě a vždy pořizuje fotodokumentaci produktu kompletně i s obalovým materiálem, s výplní pro bezpečnou přepravu a krabicí se štítkem dopravce.
Při dopravě zásilky Českou poštou, si zákazník vyřizuje případnou reklamaci, míněno například poškozené zboží přepravou s Českou Poštou sám. Jsou to pravidla České Pošty a musí tak být učiněno nejpozději do 2 pracovních dní od doručení.
Všechny reklamace se musí s dopravci řešit nejpozději do 2 dnů od doručení, jinak již nelze reklamaci podat a požadovat náhradu.
7.3. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.
7.4. Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva kupujícího – spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky darovací smlouvy a veškeré normy dle platných právních předpisů ČR.